:-)


دلتون واسه کدوم کلاس تنگ شده؟؟؟؟


خودم:آزمایشگاه بیوشیمی و مهارت های زندگی

مبارررررررک


یک ساله شدن وبلاگمون

مبارک!!!

تولد ناهیده

 
ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت
برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست
پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .


تولد فاطمه رمضانی

زادروز شیرینت پر از عشق و نورآفرین باد.

خنده های آسمانی و آرامش زلال زندگی برایت آرزو دارم.

دوست عزیزم سالروز زمینی شدنت مبارک.

:-)


اتمام ترم2 را تبریک میگوییم
.

خوب یا بد دیگه تموم شد!!
خسته نباشید...

HAPPY BIRTHDAY FATEME BAZGIR

زمین در انتظار تولد یک برگ من در حال شمارش معکوس.

صفر همیشه پایان نیست...گاهی آغاز پرواز است.

فاطمه جان تولدت مبارک.

ABC

سلام

بچه ها ناهیده کلمه های 11 درس زبانو با ترجمشون نوشته

فردا میدیمش چاپ و تکثیر

هرکی میخواد بره بگیره

مهمABC

بچه ها تو جلسه ی 4 فیزیولوژی تنفس دو مورد رو اصلاح کنید:

1-قسمت قانون فرانک استارلینگ 14+ باید 14- باشه حتی خود استاد هم تو اسلایدش اشتباه نوشته.

2-تو قسمت شانت راست به چپ در تترالوژی فالوت خون از بطن راست به بطن چپ وآئورت منتقل میشه.(البته کاملا مطمئن نیستیم!!)

تو جلسه ی 3:

قسمت قانون هنری سرعت انتشار CO2 بیست برابر اکسیژنه نه 200.

تو جلسه ی 2:

صفحه ی آخر تحریک سمپاتیک به گیرنده های بتا2 در کبد اثر میگذارد.

لطفا ب هرکس میتونید بگید.

ABC

سلام

عملی آناتومی و بافت بسته ی تنفس افتاد 15تیر با امتحان اندیشه

عملی فیزیولوژی هم هنوز مشخص نشده

ABC

سلام ب همه

1-بچه ها برای قسمت پورفیرین و رنگدانه ها کتاب هارپر کامل تره.

2-کتاب زنوز قسمت هورمون های معده و روده و هیپوتالاموس حذفه.

لطفا ب هرکس میتونید خبر بدید.


و لطفا هرکس از این جور اطلاعات داره یا خودش بذاره رو وبلاگ یا ب یکی بگه ک این کارو بکنه.


:)

کدوم یکی؟

           

ABC

سلام ب همه

بچه ها بیوشیمی عملی همون 26خرداده.

لطفا به هرکس میتونید خبر بدید.

همکاری کنید.

روز آموزگار مبارک


معلمی شغل نیست...معلمی عشق است.
اگر به عنوان شغل انتخابش کرده ای رهایش کن و اگر عشق توست مبارکت باد.

شهید رجایی

روز معلم رو به همه ی معلم های عزیز به خصوص آقا معلم کلاس آقای سلطانی تبریک میگیم.

حسرت...

یک پرستار استرالیایی بزرگترین حسرتهای آدمهای در حال مرگ را جمع کرده و 5 حسرت را که بین بیشتر آدمها مشترک بوده منتشر کرده است.ظاهرا در میان این نظرخواهی دیگر از چیزهایی مانند بانجی جامپینگ و یا ثروت خبری نیست :

نخستین حسرت=کاش جسارت اش را داشتم اون جوری زندگی می کردم که می خواستم،نه اونجوری که دیگران ازم توقع داشتند.
حسرت دوم=کاش این قدر سخت کار نمی کردم .

حسرت سوم=کاش شجاعتش را داشتم که احساساتم را با صدای بلند بگم.

حسرت چهارم=کاش رابطه هایم با دوستانم را حفظ می کردم.

حسرت پنجم=کاش شادتر می بودم .

به خدا ایمان دارم حتی اگر سکوت کرده باشد

ما خدا را گم میکنیم...
در حالی که او در نفس های ما جریان دارد.
خدا در اغلب شادی های ما سهیم نیست!
تا به حال چند بار به او گفته ای که چقدر خوشبختی؟؟؟
که چقدر همه چیز خوب است؟؟؟
که چه خوب که او هست؟؟؟
گاهی بی پاسخ گذاشتن برخی از خواسته های ما نشانگر لطف بی اندازه ی او به ماست.
.
.
.
خورشید را باور دارم حتی اگر نتابد.
به عشق ایمان دارم حتی اگر آن را حس نکنم.
به خدا ایمان دارم حتی اگر سکوت کرده باشد...

یادمون نره

سالروز ملی شدن صنعت نفت مبارک