اللهم عجل لولیک الفرج
باز یه غروب جمعه با دلتگی ها ش و حسرتاش بهم سلام گفت...
یادمه اولین شعرم رو که گفتم روز نیمه شعبان سال ۹۰ بود که بازم مثله الان خیلی دلم گرفته بود.گفتم که بیام واسه شما هم بذارمش رو وب...

ظهورت ارزوی من است
وجودت الگوی من است...
یادت فکر من است
نامت ذکر من است...
وانگاه در درگاه خدا
سر سجاده به هنگام دعا
ترس فرا میگیرد کل وجود مرا
اخر منتظر حقت کجا و من کجا؟!!!!

+ نوشته شده در جمعه دهم آذر ۱۳۹۱ ساعت 17:54 توسط عارفه پور عزیزی
|