یلدا مبارک
به آخر پاییز رسیدیم...همه دم میزنند از شمردن جوجه ها!!!
اما تو امشب...
*بشمار تعداد دلهایی ک بدست آوردی...
*بشمار تعداد لبخندهایی که ب لب دوستانت نشاندی...
*بشمار تعداد اشکهایی ک از سر شوق و غم ریختی...
فصل زردی بود...
تو چقدر سبز بودی؟
پیشاپیش یلداتون مبارک![]()
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۹۱ ساعت 20:30 توسط الهام مظفری
|