من توام تو من!!!!
گفتم : خدایا ازهمه دلگیرم
گفت : حتی از من؟!
گفتم : خدایا دلم را ربودند
گفت : بیش از من؟!
گفتم :خدایا چقدر دوری
گفت : تو یامن؟!
گفتم :خدایا تنهاترینم
گفت : پس من؟!
گفتم : خدایا کمک خواستم
گفت : از غیر از من؟!
گفتم :نگران آینده ام
گفت : نه به اندازه ی من!
گفتم : خدایا دوستت دارم
گفت : بیشتر از من؟!
گفتم : خدایا اینقدر نگو من
گفت : من توام تو من!!!!
+ نوشته شده در شنبه چهاردهم بهمن ۱۳۹۱ ساعت 19:28 توسط ناهیده نظرپور
|