گفتم : خدایا ازهمه دلگیرم

گفت : حتی از من؟!

گفتم : خدایا دلم را ربودند

گفت : بیش از من؟!

گفتم :خدایا چقدر دوری

گفت : تو یامن؟!

گفتم :خدایا تنهاترینم

گفت : پس من؟!

گفتم : خدایا کمک خواستم

گفت : از غیر از من؟!

گفتم :نگران آینده ام

گفت : نه به اندازه ی من!

گفتم : خدایا دوستت دارم

گفت : بیشتر از من؟!

گفتم : خدایا اینقدر نگو من

گفت : من توام تو من!!!!