برمیگردی...
چرا از من گذشتی بی تفاوت نه انگار عشقی بود، نه روزگاری
نه پاییز و زمستون، نه بهاری چطور دلت اومد تنهام بذاری
تو که رفتی چرا پیغوم میدادی فلانی رو بگین یه روز سردی
کنارنیمکت باغچه همونجا یه روزی عاشقونه بر میگردی
میدونم عاشقونه بر میگردی
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و چهارم مهر ۱۳۹۱ ساعت 21:37 توسط امین احمدوند
|