جان من...این تن بمیره
برای همه پسرا و دخترای کلاس
ما میایم وبلاگ، 20 تا نظر دادن، 18 تاش از پست ها تشکر کردید، بابا همه میدونن هم دیگر رو دوست داریم، بیاید و بیخیال شید از این تشکرا
هر کسی هر پستی گذاشت، خودش بدونه بقیه ازش تشکر کردن قبلا، همه از پستش خوشحالن
من خواهش میکنم از همه شما عزیزان
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و پنجم مهر ۱۳۹۱ ساعت 23:42 توسط امین احمدوند
|