کوروش بزرگ
من هرگز هیچ شکست خورده ای را
تحقیر نکرده ام
من هرگز هیچ اسیری را دشنام نداده ام
همیشه .هرکجا. همگان را گرامی داشته ام
زیرا مدارا مکتب من است
***
هر او که به بیداری برآید
برادر من است
و او که همدل مردمان شود
هرگز پشیمان نخواهد شد
***
شما نیز در خویشتن اندیشه کنید
ورنه پیش پایتان روشن نخواهد شد
ورنه دراین جهان
جایگاهی نخواهید یافت
***
زلال و عمیق وبلند نظر زندگی کنید
و به یاد آورید
نیاکان شما
مشعل داران دانایی و توانایی بوده اند...
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هفتم مهر ۱۳۹۱ ساعت 18:39 توسط ناهیده نظرپور
|