به جهنم گرغمت پایان ندارد

به درک گر سرت سامان ندارد

بخندم من به این دنیای فانی 

که ضایع تر از این امکان ندارد.

حافظ میخواد بگه تو خوشبخت میشی یه کم عصبانیه منظوری نداره